Interviu cu Ramona Crișan – Manager Sophia din Bună Ziua – Partener Blitz VIP

19 septembrie 2018

12:33:20

Cu toții ajungem într-un moment al vieții în care decorăm primul nostru cămin, sau facem schimbări în casa în care stăm deja de ceva vreme, iar ceea ce e important de știut este că există soluții moderne, la îndemână și specialiști gata să „creeze” atmosfera mult visată în căminul tău.

Vorbim în cele ce urmează cu partenerii noștri Silver, Sophia (Bună Ziua) locul unde găsim tot ce avem nevoie atunci când vine vorba de materiale, modele, dar cel mai important, sfaturi! Cea care ne dezvăluie secretele unei decorațiuni interioare de succes și ne invită în magazinul ei este managerul locației, Ramona Crișan.

Reporter: Pentru început ce ne poți spune despre brand-ul Sophia, franciza, dar și despre locația acestui magazin?

Ramona Crișan: Sophia ca brand s-a născut în 2004 și de atunci s-a dezvoltat și a tot crescut. Inițial ea a promovat produse exclusiv din India, iar apoi s-a mulat după cerințele clientului și a ajuns să promoveze produse moderne care să satisfacă nevoile clienților de acum. Brandul Sophia are 25 de magazine, 18 în regim de franciză cum este și magazinul din Bună Ziua și încă șapte magazine proprii.

Reporter: Cât de important este să apelăm la profesioniști atunci când vine vorba despre decorarea interioară a locuinței și, în cazul acesta, despre produsele Sophia?

Ramona Crișan: Sunt mai multe avantaje dacă apelăm la profesioniști și la oameni de specialitate și aici vorbim despre designeri de interior. Aceștia te pot ajuta să îți organizezi locuința, să o decorezi, să o mobilezi, scutindu-te de unele cheltuieli și bineînțeles de timp pierdut. Până la urmă asta este cel mai important, timpul. Treaba designer-ului de interior este să găsească soluții atât estetice cât și funcționale, care să îndeplinească pe deplin așteptările clienților. Dacă ne referim strict la perdele și draperii sunt mai mulți factori pe care trebuie să îi avem în vedere atunci când alegem țesături pentru suprafețele vitrate. Trebuie să vedem destinația camerei, orientarea acesteia, mobilierul, pardoseala, cromatica aleasă. Și asta pentru a crea un spațiu unitar atât pentru încăpere cât și pentru întreaga casă.

Reporter: Sunt perdelele un aspect deosebit de important al design-ului unei camere? Pot strica sau pot salva decorul?

Ramona Crișan: Cu siguranță! Dacă facem o alegere greșită putem să distrugem o încăpere sau cu o alegere corectă să finisăm camera să îi dăm aerul pe care îl dorim și să o facem exact așa cum ne-o imaginăm.

Reporter: Cu ce îi puteți ajuta pe cei care va calcă pragul?

Ramona Crișan: Produsele Sophia sunt speciale pentru că putem oferi un raport calitate-preț foarte bun. Produsele aduse sunt materiale de calitate, astfel ele durează și în timp sunt și aspectoase. Sophia, magazinul acesta din Bună Ziua oferă servicii complexe de decorare a casei a locuinței. Și nu numai a casei, ci și spații comerciale, birouri. În portofoliul Sophiei se afla până și muzee. Muzeul de Istorie din Iași a fost decorat cu produse Sophia.

Reporter: Sunt mai mulți clienți din zona de business sau mai mulți vin din zona particulară, pentru locuințe propri? Este un echilibru între cele două?

Ramona Crișan: Vin clienți cu case unilaterale, majoritatea vin pentru a-și decora propria locuință!

Reporter: Ce fel de materiale pot găsi aici clienții?

Ramona Crișan: Furnizorii materialelor sunt din Europa în mare parte. Sophia are calitatea de editor de colecții și vine în întâmpinarea clienților cu o gamă completă de produse constând în perdele, draperii ready-made sau la comandă, dar în special la comandă pentru că dimenisunile sunt diferite pentru fiecare geam și sunt țesături disponibile în peste 800 de modele. Ba mai mult, acum și personalizam materiale, unele materiale bineînțeles pe care se poate imprima modelul dorit.

Reporter: Care sunt pașii pentru ca cineva să obțină perdelele dorite de la voi?

Ramona Crișan: Sunt mai mulți pași care trebuie urmați până la finalizarea lucrării. De obicei clienții vin la magazin și beneficiază de un serviciu de care noi suntem mândri și anume o consiliere gratuită la domiciliu. Astfel putem să creăm o relație mai strânsă cu clientul și putem să aflăm lucruri importante, care ne ajută în satisfacerea nevoilor acestuia. Vezi mediul pe care el și l-a creat pentru că în momentul în care ajung la perdele și draperii ei deja și-au luat în mare parte mobilierul, covoare, un tapet pus pe perete și atunci trebuie să avem în vedere toate aceste aspecte pentru a păstra unitatea în casă, iar consilierea la domiciliu ajută mult. Mulți clienți vin cu fotografii în magazin și consilierii de specialitate pe care îi avem îi ajută să facă alegerea cea mai bună.

Reporter: Își dau seama care sunt cerințele și nevoile clientului după aceste aspecte, nu e așa?

Ramona Crișan: Da, exact. Iar noi luăm de obicei măsurile pentru a încerca să evităm disconfortul dat de niște dimensiuni greșite de la început. Mai bine luăm noi măsurătorile, ni le asumăm bineînțeles pentru ca clientul să aibă în final ceea ce își dorește și la dimensiunile corecte. Se plasează comanda, în general durează zece zile lucrătoare, de la plasarea comenzii până la livrarea produsului. Avem și serviciul de montaj care presupune montarea sistemelor de prindere, dar și a țesăturilor, după care ajungem la un client fericit și mulțumit, pentru că, pentru noi, acesta este scopul final.

Reporter: Care este sloganul după care vă ghidați? Ce ar trebui să fie într-o locuință pentru a se transforma în „acasă” acela pe care îl căutăm toți?

Ramona Crișan: Sloganul care îmi place mie este „Less is more!”, care cred că are mare dreptate. Mai puțin înseamnă mai mult, tot timpul. Ce înseamnă acasă? Cum spuneam mai devreme, pentru a crea un cămin pe care să îl numim acasă trebuie să avem creată o legătură între client și noi și asta se formează mai mult când sunt proiectele de amenajare complete pentru că avem niște chestionare pe care le dăm clientului pentru a ușura munca și pentru a-l cunoaște mai bine. Să vedem care sunt pasiunile lui, care este modul de viață pentru că în funcție de asta noi decorăm totul. Și trebuie să îi creăm spațiul acela care, după o zis de muncă – toți muncim mult – să își găsească liniștea și să se relaxeze. Fie o zonă de citit, fie o baie în care să se relaxeze. Depinde de fiecare cum percepe relaxarea.

Reporter: Noi suntem parteneri în proiectul Blitz VIP. De ce crezi că astfel de colaborări sunt de bun augur și de ce ai recomnda o colaborare și altor firme?

Ramona Crișan: Colaborările de orice fel sunt bune! De ce? Pentru că astfel ne facem auziți, clienții vin și din recomandări în mare parte, iar având mai mulți clienți reușim să ne dezvoltăm și să fim tot maibuni. Chiar am și făcut recomandări pentru alți parteneri și pentru ca oamenii să folosească cardul Blitz VIP.

Redactor: Ce avantaje au posesorii cardului în showroomul dvs.?

Ramona Crișan: În showroom-ul Sophia din Bună Ziua cei care vin cu cardul Blitz VIP au un discount de 10% acordat pentru țesături și sistemele de prindere.

Redactor: Cum a crescut numărul de clienți din partea comunității Blitz VIP?

Ramona Crișan: Cred că asta a ținut și de creșterea proiectului Blitz VIP. Fiindcă mai mulți clienți au venit după ce am făcut și această investiție în programul vostru de promovare și am apărut printre primii parteneri . De atunci a început să crească numărul de clienți. De asemenea, e important să vadă că se pot
folosi cardurile, chiar dacă nu își dau seama de reducere până la sfârșitul comenzii, iar atunci este un plus pentru ei, o bucurie în plus.

Reporter: Ce mesaj ai pentru cei care își doresc să înceapă o amenajare și de ce să apeleze la voi?

Ramona Crișan: Sunt mai mulți factori de decizie pentru clienți, care vizează colaborarea cu noi sau cu altcineva. Nu deținem monopolul și nici nu cred că ar fi bine asta, dar având în vedere că avem o gamă atât de largă de produse și un raport bun calitate-preț astfel putem să satisfacem nevoile atât a celor cu bugete mari sau cu bugete mici. De exemplu, sunt cei care vin cu apartamente pentru a le da în chirie, chiar de la Blitz Imobiliare au venit mulți și atunci pentru chirie facem cu costuri cât mai mici, dar și să arate bine. Eu și echipa Sophia îi așteptăm cu drag să vină la noi pentru că îi întâmpinăm cu servicii de calitate, promptitudine. Pentru mine foarte important este să mă simt bine în magazinul în care merg, așadar asta facem și în showroom-ul nostru: oferim clienților confort, ca atunci când vin la noi să se simtă bine și să aleagă tot ceea ce își doresc pentru crearea unui spațiu pe care să îl numească cu drag „acasă”!

Sophia este partener Blitz VIP.

Posesorii cardului Blitz VIP beneficiază de reduceri de 10% la produsele vândute de Sophia (Bună ziua).

Mai multe detalii găseşti aici!


19 septembrie 2018

12:33:20